20 Oct 2011

Not finished yet

Rabu. Aku bercadang nak jumpe Dr untuk tunjukkan proposal untuk sambung master. Actually, aku kena jupe secepat mungkin, Selasa la sebab Rabu aku kerja. Oleh kerana malas nak buat sebab mak Ku ada lagi kat Kl, jadi aku sesuka hati postpone ke hari Rabu dan sesuke hati juga buat cuti sendiri. Macam biasa aku ambil bas rapid dan Ktm untuk ke universiti. Sebelum jupe Dr mesti ke universiti dulu, hantar pakaian konvo n settle kan apa2 yang perlu. sesampai kat KTM, setelah berbalas msg nagn Dr, aku kena p opis Dr hari Khamis esoknya sebab hari Rabu tue Dr xde kat opis. Aduh.

Malam sebelum tue, aku tido pukul 4.30 pagi sebab siapkan proposal. Pukul 7 dah gerak ke uni. Ngnatuk n penat. Lantak la sape2 nak cakap apa2 sebab aku melentok2 dalam bas.huhu. Setelah settlekan semuanya, aku melepak ngan my bf sampai petang. Petang baru balik berteduh rumah m.cik di Sg Besi.

Petang tue hujan. Renyai2, bukan gerimis. Aku sampai di KTM BTS dalam pukul 7. Setelah melalui jejantas berlainan dari sebelumnya,aku pasrah untuk meredah hujan yang renyai2. Hampir 15minit aku meredah hujan seorang diri di waktu maghrib. Aku kalau boleh malas nak susahkan m.cik datang amek hujan2 nie. Penah mak cik cakap, nak datang datang la sendiri. Jadi, aku decide bek aku teruskan jer. Sampai sesuku jalan, ade akak yang baik hati tumpangkan aku berpayung dengannya. Padahal , aku memang da lencun dah. Akak? actually da sebaya mak aku.huhu. Time kasih akak.

Sesampai kat umah, mak cik xtanye pon aku datang ngan ape, mungkin dia ingat aku naik bas xpon ingat bf anta aku. Masa tengah berjalan sorang2 tue, aku banyak pikirkan nasib diri. Sedih tapi aku kena tabah. Selagi aku ade kudrat, aku kena kuat, aku kena lalui sendiri tanpa susahkan sesiapa kecuali bf ku. huhu.

**sori ye sayang selalu susahkan kamu, suh anta p sana p sini.

No comments:

Post a Comment

komen