26 Aug 2014

yeay!!!da kawen-Episod 2


Baju nikah nie saya sewa RM650 sekali dengan pelamin, tempat makan dan bilik. Mula2 macam tak berkenan tapi mak pun dah nak bukak mulut, jadi anakmu terima jer. Tapi kat gambar nie nampak cantik pulak. Suka hati I la nak masuk bakul angkat sendiri pun. Saya suka tudung tue. Tudung niebawal biasa RM25 jer. Bunga tangan pinjam dari KL.huhu

Sukanya dia. Saya akan pastikan kamu bahagia selamanya. Supaya saya boleh lihat kamu terus ketawa dan gembira. 

Mok dan Ku saya. Saya sayang kamu semua.

Famly belah suami.

Kawan-kawan Sementojie. Thanks semua datang. Paling seronok bila ex-bf datang wedding kita. Thanks awak. Kita kan kawan.

Kawan baik saya pun kawen hari yang sama. This is PDC. Friend forever. Luv u banyak2.

Sekitar majlis belah lelaki. Pun simple. Baju dan pelamin Rm 450. Biau ler orang nak kata xcantik, dah cantik bagi ku sebab tu ejer yang saya mampu.

Best sangat sebab bff saya datang. Ada entry dia kat cni. Terima kasih sebab dah maafkan saya. Dan that's my boss, SAS. Thanks for coming. Hensem. Admire kat bos sendiri sebab umur baru 30-an dah jadi CEO. English dia berhabuk. Penat pulak nak huh?huh?

Ku kan merindu mu selalu. Tetap setia membahgiakan mu.

With love,
achik

No comments:

Post a Comment

komen